Parama investicijoms į žemės ūkio produktų perdirbimą rinkodarą ir (arba) plėtrą
Pareiškėjai gali būti: juridiniai asmenys, užsiimantys žemės ūkio produktų perdirbimu ir (arba) rinkodara.
Paramos paraiškos, pateiktos fizinio ar juridinio asmens kartu su partneriais, nepriimamos.
Projektų priežiūrai atlikti Nacionalinė mokėjimo agentūra naudojasi paramos gavėjo teikiama informacija bei savo atliktų patikrinimų duomenimis: nagrinėjami paramos gavėjų pateikti mokėjimo prašymai, galutinės projektų įgyvendinimo ataskaitos, užbaigto projekto metinės ataskaitos, projektų patikrų vietoje rezultatai ir kita agentūros gaunama informacija.
Mokėjimo prašymus teikia visi paramos gavėjai, įgyvendinantys projektus pagal Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos investicines priemones. Paramos gavėjas rengia ir agentūrai teikia mokėjimo prašymus pagal paramos sutartyje nustatytą mokėjimo prašymų teikimo tvarkaraštį, jeigu programos priemonės įgyvendinimo taisyklėse nenustatyta kitaip.
Pagal priemonę remiamos veiklos sritys:
- vaisių, uogų, daržovių bei grybų perdirbimas ir (ar) rinkodara, perdirbimo procese susidariusių atliekų perdirbimas;
- augalininkystės produkcijos perdirbimas ir (arba) rinkodara;
- mėsos perdirbimas ir (arba) rinkodara;
- kitų Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo I priede išvardytų produktų perdirbimas ir (arba) rinkodara;
- trečios kategorijos šalutinių gyvūninių produktų perdirbimas ir (arba) rinkodara;
- pieno perdirbimas ir (arba) rinkodara.
Mokėjimo prašymai
Paramos paraiškos, pateiktos fizinio ar juridinio asmens kartu su partneriais, nepriimamos.
Projektų priežiūrai atlikti Nacionalinė mokėjimo agentūra naudojasi paramos gavėjo teikiama informacija bei savo atliktų patikrinimų duomenimis: nagrinėjami paramos gavėjų pateikti mokėjimo prašymai, galutinės projektų įgyvendinimo ataskaitos, užbaigto projekto metinės ataskaitos, projektų patikrų vietoje rezultatai ir kita agentūros gaunama informacija.
Mokėjimo prašymus teikia visi paramos gavėjai, įgyvendinantys projektus pagal Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos investicines priemones. Paramos gavėjas rengia ir agentūrai teikia mokėjimo prašymus pagal paramos sutartyje nustatytą mokėjimo prašymų teikimo tvarkaraštį, jeigu programos priemonės įgyvendinimo taisyklėse nenustatyta kitaip.
Pagal priemonę remiamos veiklos sritys:
- vaisių, uogų, daržovių bei grybų perdirbimas ir (ar) rinkodara, perdirbimo procese susidariusių atliekų perdirbimas;
- augalininkystės produkcijos perdirbimas ir (arba) rinkodara;
- mėsos perdirbimas ir (arba) rinkodara;
- kitų Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo I priede išvardytų produktų perdirbimas ir (arba) rinkodara;
- trečios kategorijos šalutinių gyvūninių produktų perdirbimas ir (arba) rinkodara;
- pieno perdirbimas ir (arba) rinkodara.
Mokėjimo prašymai
- Paramos gavėjas gali pateikti iki keturių mokėjimo prašymų, kai projekto įgyvendinimo laikotarpis yra ne ilgesnis kaip 24 mėnesiai. Kai projekto įgyvendinimo laikotarpis yra iki 60 mėnesių (iki 5 metų), paramos gavėjas gali pateikti iki 10 mokėjimo prašymų.
- Jeigu paramos gavėjas dėl pateisinamų priežasčių nori pratęsti mokėjimo prašymo pateikimo terminą arba paskirstyti paramos objektus tarp paramos dalių, jis iki atitinkamo termino pabaigos turi Agentūrai raštu pateikti argumentuotą prašymą dėl termino pratęsimo arba dėl paramos objektų paskirstymo tarp paramos dalių ir gauti Agentūros sutikimą.
______________________________________________________________________________________
Svarbu! Atkreipiame dėmesį, kad gali skirtis teisės aktais patvirtintos paraiškos formos ir sistemoje esančios paraiškos formos skyrių numeracija.
Dokumentų pateikimas
Dokumentus teikti gali tik prisijungę naudotojai
Ši parama prisideda prie žemės ir maisto ūkio sektoriaus konkurencingumo didinimo, užtikrina inovacijų diegimą, gerina žemės ūkio ir maisto produktų kokybę, didina jų pridėtinę vertę ir gerina rinkodarą. Naujų technologijų diegimas užtikrina efektyvesnę gamybą mažinant gamybos sąnaudas ir skatinant aplinkosaugą, sudaro sąlygas ūkio subjektams įgyti konkurencinį pranašumą Lietuvoje ir užsienio šalyse. Didėjanti ekologiškų produktų paklausa ir auganti pirminė jų gamyba sudaro palankias sąlygas plėsti ekologinės produkcijos perdirbimą.